Archivo de noticias - NOVIEMBRE 2019

 
ADICAE SURT AL CARRER PER FER FRONT A L'EUFÒRIA CONSUMISTA DEL BLACK FRIDAY
imagen
ADICAE surt al carrer davant la incitació al consumisme del Black Friday

ADICAE realitzarà aquest divendres i dissabte performances a 30 ciutats espanyoles per a conscienciar al consumidor davant l'eufòria consumista que provoquen aquestes dates. Aquestes actuacions estaran acompanyades de taules informatives per a informar el consumidor dels seus drets en devolucions, garanties i reclamacions.
L'associació recomana al totes les persones consumidores evitar el sobreendeutament davant la multiplicació d'ofertes de crèdits ràpids i targetes revolving amb TAE desorbitades, i no oblidar-se de reclamar. ADICAE alerta també de les falses rebaixes de preus que es van inflar just en els dies previs al Black Friday.

L'associació alerta del bombardeig publicitari i de les estratègies empresarials que provoquen la confusió del consumidor. És important tenir en compte que els establiments, al ser una promoció puntual, no estan obligats a posar el preu anterior del producte, mentre sí que ho han de fer en els períodes de rebaixes. En la mesura que es pugui el consumidor  i consumidora hauria de planificar bé les seves necessitats i comparar bé els preus del mercat per a saber si realment es tracta d'una rebaixa considerable o l'empresa va aprofitar per a inflar el preu i rebaixar-lo després.

ADICAE recomana davant els incentius al consumisme i la revolució digital de les finances un consum crític i responsable, a més de la necessitat del consumidor per conèixer i sobretot exercir els seus drets, com el de reclamar per qualsevol incidència o els 14 dies per a exercir el dret de desistiment en les compres online.

A Palma ens podreu trobar a Plaça Espanya divendres dia 29 horabaixa i dissabte dia 30.

 

 
Jornada Nacional sobre innovación tecnológica y redes sociales
imagen

El próximo sábado día 16 de Noviembre ADICAE organiza una Jornada Nacional sobre innovación tecnológica que se retransmitirá en directo por streaming en las sedes de todo el país. En el encuentro se analizarán junto a expertos de distintos sectores, los retos que deben afrontar los consumidores ante la innovación tecnológica y las redes sociales.

Este año ADICAE impulsa con más fuerza que nunca el salto tecnológico, entrando de lleno en la defensa y protección de las personas consumidoras ante la innovación digital. Es por ello que os animamos a asistir a la sede de Palma en la fecha señalada para participar de forma más activa y proactiva, formulando preguntas y fomentando el debate entre los y las asistentes.

¡Os esperamos!

Lugar: Sede ADICAE Baleares (C/Simó Ballester nº9, BAIXOS)

Fecha: Sábado 16 de Noviembre de 9:30 a 15:30 (con pausa, café y piscolabis)

 

Información: inscripcionesredes@adicae.net 

Más información en 871 967 784

 

 
Volver al archivo de noticias

En ADICAE Islas Baleares queremos que participes en tu defensa y en la defensa organizada de todos los consumidores ¡Cuantos más seamos, con más fuerza defenderemos nuestros derechos! Contacta con nosotros y envíanos un e-mail con tus propuestas de participación.

ADICAE Islas Baleares en imágenes

Últimas fotos de la galería

Movilización contra las cláusulas suelo.
Movilización contra los fraudes financieros.
Manifestación contra los fraudes financieros.
Manifestación contra los fraudes financieros.
Manifestación contra los fraudes financieros.
Charla formativa en la oficina de ADICAE.

Actualmente hay 6 fotografías en la Galería de Imágenes.

Acceder a la Galería de Imágenes

Servicios de la asociación

Asesoría on-line

ASESORÍA ADICAE Islas Baleares
Haga sus consultas a través de correo electrónico con total confidencialidad a nuestro equipo de asesores y reciba respuesta en un tiempo récord.

 
ADICAE - Asociación de Usuarios de Bancos, Cajas y Seguros de España
ADICAE Servicios Centrales: c/Gavín, 12 local, 50001 ZARAGOZA (España).
N.I.F. G50464932. Inscrita con el N° 5 en el registro de Asociaciones de Consumidores del Instituto Nacional de Consumo de España. Email